I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 17 Julai 2008

ILLUMINATI – pengenalan (part 1)


Terlebih dahulu, semua yang berkaitan dengan Illuminati dan Kerajaan Bayangan (Shadow Government) mungkin tidak ujud bagi setengah masyarakat, tapi bagi peluang pada saya seketika untuk menjelaskannya. Pengenalan ini bertujuan sebagai kesimpulan kasar sebelum kita pergi lebih jauh lagi, melainkan kita sudah biasa dengan perkataan Illuminati.


Di dalam penulisan awal ini saya tiada menunjukkan bukti ; hanya kesimpulan dari kesemua artikal yang akan dikeluarkan dalam website ini. Jadi kita perlu membaca dan memahami pengenalan ini. Kemudian dengan mencari rujukan dan bukti seolah kita sedang membuat satu reseach. Samalah seperti kita mencantumkan puzzle; kita perlu mencantumkannya satu demi satu sebelum kita dapat melihat gambaran sebenarnya. Kadang-kadang kita perlu mengeluarkan puzzle itu kerana tidak sesuai dan tepat dan mengantikannya dengan yang lain. Ini adalah caranya kita mencari kebenaran dalam isu Illuminati ini, dengan limpahan maklumat palsu, separah kebenaran dan cover-ups yang ada dalam Media. Kita tidak dapat dinafikan bertapa susahnya mengumpulkan fakta-fakta ini tetapi dengan keinginan kita yang kuat dan kesabaran kita mengkaji, kesimpulan dan keputusan yang terbaik boleh kita perolehi.

Saya yakin dengan maklumat yang banyak dalam media dan internet kita akan mendapat gambaran apa yang sebenarnya berlaku dan siapa yang memainkan peranan di belakang tabir. Jika kita membuka minda kita akan mendapati Kerajaan Bayangan (Shadow Government) cuba mengujudkan New World Oder (NWO) di dalam fikiran kita dan ianya tidak memberikan kita keuntungkan. Ini bukanlah satu konspirasi orang tidak siuman, tetapi di penuhi dengan fakta-fakta dan di akui oleh mereka yang terlibat.
Di sini, bukan maksud saya mengatakan saya benar, tetapi saya yakin agenda mereka untuk menakluk dunia dan mengujudkan satu negara dunia socialis telah di rancang, sedang berlaku dan dalam progress berkembang.
Kebanyakan dari kita mungkin bersetuju dengan keadaan dunia yang kucar kacir. Perang , penyakit, faminin, penghapusan kaum, perang agama, pelanggaran hak asasi manusia , kenaikan harga minyak, masalah kekurangan makanan dan banyak lagi. Apakah semua yang berlaku ini kebetulan atau di rancang ?

Illuminati (juga dikenali sebagai Moriah Conquering Wind) adalah masyarakat elite; secret society, yang memyembah magik(occult) yang telah ujud sejak ribuan tahun dengan menggunakan Jewish Cabala sebagai panduan untuk menentang masyarakat lain dunia. Ia merupakan satu persatuan yang di rangka begitu rapi, dengan mereka yang menduduki kedudukan tertinggi. Mereka ini ultra kaya, dan mengatasi undang-undang. Setengah mereka ini tidak ujud dalam senarai orang terkaya dunia-terlalu secret.

Untuk kefahaman yang lebih jelas, saya akan mulakan dengan masalah semasa, terutama politik dan perhubungan dunia luar yang tidak dapat di baca dari suratkhabar, TV dan radio. Kemudaian saya akan cuba kaitkan kesemuanya termasuk pandangan dari sudut agama Islam dalam hal yang berlaku ini.

Semua maklumat yang diperolehi akan di kemaskinikan apabila maklumat terbaru diperolehi.

Tiada ulasan: