I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 7 Ogos 2008

NWO: KRISIS DUNIA SEKARANG.

NWO: KRISIS DUNIA KINI.

Mula dengan peperangan Iraq, sesuatu berkaitan dengan penaklukan kawasan tanah arab dalam pembentukan Wilayah Israel Raya. Kemudian dengan kenaikkan harga minyak yang melonjak tinggi tanpa terkawal. Terus di tambah dengan kejatuhan dollar Amerika. Sekrang muncul lagi masalah kekurangan makanan global dan keruntuhan stock market.

Apakah semua yang berlaku ini merupakan satu kebetulan tanpa perancangan....?

Apakah semua yang dikatakan theory konspirasi sebelum ini hanya berlaku sebagai kebetulan juga...?

Apa motif sebenar disebalik kejadian ini..?


Apakah Malaysia bersedia dengan kemungkinan yang akan berlaku..?



KRISIS KENAIKAN HARGA MINYAK

Apakah benar pengeluaran minyak sudah berkurangan…?

“There is as much crude oil on the North Slope of Alaska as there is in Saudi Arabia. The governor of Alaska stated on the Bill Maher TV show, “Real Time,” on March 18 2005, “There is potentially enough crude oil on the North Slope of Alaska to supply the entire united States of America for 200 years.” ~Lindsey Williams”

Menurut seorang pakar Lindsey Williams , melalui buku : The Energy Crisis: Its all a Big Hoax.!

Semuanya kerana idea jahat oleh satu badan berpengaruh( Yahudi Zionist ) bagi mengkaburi mata masyarakat dunia. Masyarakat dunia di sekat dari mengetahu hal yang sebenarnya.

Jika bekalan minyak bukan masalahnya, kenapa kenaikna harga minyak berlaku.

Pertama adalah masalah monopoly, dimana US Zionist bersaing ekonomi dengan China dan Rusia. Dengan mengadakan propaganda kekurangan bekalan, harapan mereka adalah peningkatan pengeluaran minyak dunia yang kebanyakannya sudah di monopoly oleh syarikat mereka.

Kedua, masalah hutang luar negera Amerika dengan bank-bank milik Yahudi Zionist sudah menjangkau USD 9.4 Trillion dalam bentuk tunai dan hutang didalam negara berbentuk ( Soc. Sec., Medicare, Medicaid, federal employee pensions, entitlement programs dll ). Hutang nya sekitar USD 50 dan 70 Trillion. Sekarang angka ini sudah bertambah ke USD 99 Trillion.
Kerajaan Amerika tidak mampu membayarnya, Cuma dengan helah dan tipu daya kepada masayarakat mereka dengan isu kekurangan bekalan minyak dunia Amerika dapat menaikkan harga minyak di Negara mereka.

Kenaikan harga minyak yang melangit tinggi merupakan satu “tax”. Duitnya akan mengalir ka Bank dunia dan IMF bagi membayar hutang Amerika yang tertunggak sebegitu banyak bagi peruntukan Negara ke3. Ini juga mengakibatkan bank international mendapat keuntungan mendadak, begitu juga kepada speculator minyak dunia.

Peperangan dengan Iraq sudah berakhir, Walaupun Saddam berjaya digantung mati oleh neo-con aka Zionis dengan kerjasama boneka bernama al-Maliki dan konco-konconya di Zon Hijau, tetapi Baghdad, Iraq dan rakyat Iraq tidaklah dapat dikuasai sepenuhnya oleh mana-mana pihak. Ketidak tentuan ini juga mengakibatkan harga minyak akan terus melangit tinggi.
Walaupun permintaan minyak sudah turun jauh dari pengeluaran( supply and demand), tetapi harga minyak terus melangit tinggi.

Kerajaan Amerika sanggup menipu rakyat mereka sendiri, menyusahkan dan membebankan rakyat sendiri demi rakan mereka Israel.

Kerajaan Amerika juga sanggup membunuh askar-askarnya di bumi Iraq demi rakan mereka Israel.


KRISIS KENAIKAN HARGA MAKANAN

Apakah benar dunia menghadapi krisis makanan ? India , Mexico dan Yamen sudah berlaku rusuhan kekurangan makanan tahun ini. Protes aman juga berlaku di Italy dan Argentina berkenaan kekurangan bekalan yang didakwakan sehingga menyababkan kenaikan harga makan yang melangit tinggi.

Apa yang menyebabkan kekurangan bekalan dan kenaikan harga yang mendadak ? Jawabannya adalah disebabkan oleh tingginya harga minyak untuk sebahagian tempat di dunia.

Sekarang minyak diperlukan untuk semua peringkat pengeluaran makanan, pembuatan baja juga memerlukan minyak, alatan jentera pembajakan dan pemprosesan juga memerlukan minyak dan lebih lagi memerlukan minyak untuk mengagihkan makanan ke seluruh dunia. Kesempatan ini juga baiklah kiranya kita Kempen Makanan Tempatan.

Kesan yang amat ketara adalah bagi negara bukan pengeluar minyak dan juga negara yang bergantung dengan makanan import. Badan dunia “Food and Agriculture Organization“ (FAO) melapurkan baru ini, kenaikan harga minyak dan makan mendorong lebih banyak kebuluran berlaku di dunia.

Perkara-perkara yang terjadi ini dapat kita simpulkan semuanya merupakan rencana “ahli politik” rakus dalam meraih kepentingan mereka sahaja bukan kepentingan masyarakat dunia.

Semua teori business, supply dan demand sudah tidak benar lagi, pasaran dunia menjadi keliru dan ianya merumitkan. Keadaan ini menyebabkan pengeluaran makanan dunia di peringkat paling rendah dalam 30 tahun kebelakangan ini.

Ini juga disebabkan oleh peralihan pengunaan tenaga Bio feul daripada tanaman jagung dan soya. Keadaan panic yang timbul dari masalah kurangnya minyak dunia, menyebabkan hasil pertanian berkurangan.

Akibat buruk dari keadaan yang tidak menentu ini, adalah harga makanan akan berada diparas tertinggi untuk satu jangka waktu yang sukar kita tentukan.

Bayangkan mereka yang peroleh keuntungan dari kenaikan harga minyak dan makanan ini, sekiranya berlanjutan dan berpanjangan……


KRISIS KEJATUHAN US DOLLAR.

Kajatuhan US dollar seiring dengan kenaiakan harga minyak dan kenaiakan harga bahan makanan melumpuhkan ekonomi Amerika. Defisit perdagangan, defisit budget yang tidak terkawal membawa ekonomi Amerika ke arah recession. Amerika pernah mengalami recession tapi bangkit kembali, tapi kini amatlah berbeda kerana konflik yang mereka alami kini begitu menyeluruh dalam berbagai sector.

Keadaan ini menyababkan banyak perusahaan yang terpaksa gulung tikar. Bank-bank local juga mengalami tekanan NPL yang besar. Juga tak secara langsung menyebabkan bank-bank local tidak dapat berfungsi dengan baik.

Kejatuhan US dollar juga mengakibatkan kejatuhan hartanah di Amerika yang tidak secara langsung mengoyangkan bank-bank yang menjalankan operasi pinjaman perumahan. Bank-bank local sudah mula untuk bergabung bagi menyelamatkan keadaan.

Dollar Amerika sudah mulai tidak dipergunakan lagi oleh Berbagai negara, contohnya pembayaran minyak di timur tengah sudah beralih ke Euro. Kejatuhan nilai dollar Amerika berbanding Euro adalah sebanyak 60% sejak tahun 2001.
Intrest rate( bunga ) Fed Rate sudah mengecil sehingga ~ 2 %. Artinya penghasilan negara di sektor bunga juga sangat kecil.
Menurut pakar perekonomian Amerika, Paul Craig Roberts, penolong seketeri keuangan semasa pentadbiran Reagan dan juga bekas editor columnist di Wall Street Journal dan Business Week mengatakan bahawa kejatuhan dollar kali ini adalah terburuk pernah berlaku. Dan signal menunjukkan ianya tidak akan berhenti, terus jatuh ke paras yang amat membahayakan.

Keadaan panic ini akan menyebabkan pertukaran US dollar ke Euro dan lain matawang akan melonjak dengan drastik. Dollar US yang begitu banyak di pasaran tidak mampu untuk di tampung oleh Euro dan matawang lain. Ini menyebabkan ekonomi Europah akan turut jatuh kesan dari lumpuhnya exports akibat dari kenaikan harga barang yang tinggi dari kejatuhan dollar Amerika.

Menurut Roberts juga, hal ini akan memberikan impak kepada ekonomi Europah, dimana profit margin akan mengecil dan jumlah export akan jatuh teruk akibat kenaikan harga yang tinggi.

Roberts juga memberi amaran akan kemusnahan dollar sebagai world’s reserve currency boleh mengakibatkan kita berbalik ke zaman sistem barter.


KRISIS KEJATUHAN SAHAM DUNIA

Oleh kerana semua komoditi pertanian diurusniaga dalam matawang Dollar Amerika selain daripada hasil bumi. Dollar Amerika disandarkan pada keperluan utama dunia. Dengan inflasi yang meningkat tinggi, kadar pengangguran yang juga tinggi, lambakan produk dari luar, ekonomi Amerika sebenarnya sepi. Yang menghidupkan ekonomi negara besar itu hanyalah perdagangan masa hadapan sama ada komoditi mahupun NASDAQ dan Wall Street..

Mempergunakan badan-badan kewangan dunia yang sememangnya dipunyai oleh puak-puak Zionis dan kapitalis utama Amerika Syarikat,dan kemudian dipaksapakai pada negara-negara lain, untuk memberitahu dunia tentang shortage bekalan makanan dunia akibat perubahan cuaca dunia, sekaligus akan menyebabkan 'pembelian dan penyimpanan' panik. Hasilnya, beberapa negara pengeluar makanan ruji utama dunia, menghentikan eksport bahan berkenaan sebab khuatir bekalan domestik tidak mencukupi.

Harga barang makanan dunia akan meningkat akibat demand mengatasi supply. Disokong oleh kadar tukaran Dollar yang lebih rendah berbanding Euro, Yen dan beberapa matawang utama yang lain dan kejatuhan dolar yang berterusan mengakibatkan pembelian panik akan dilakukan dalam Dollar bertujuan pelepasan pegangan dollar.


40 Day Warning : Sep 2008 stock Market Crash? Prepare Now...

If the mulitple sources of this information is accurate you now have exactly roughly 40 days to get food stores, survival stores and get your house in order in all forms... It should be noted that this information statistically will only circulate to a small number of individuals - and should not be considered an attempt to cause the event as a 'self-fulfilling prophecy.'

1. Leo Zagami references September 2008 Stock Market Crash...

A former Grandmaster of the European P2 Masonic Illuminati Lodge (who repented and now works against the order), and destined to inherit a high position in the secretive order - Leo Zagami gives a interview on Youtube to the ForeRunner777... It is unknown at this time where he is getting his information... Leo Zagami is hard to hear, the ForeRunner overdrives the mic, so the audio was cleaned up with a fresh MP3:
http://www.mediafire.com/?sharekey=6074186...1b18f8c189f0d69

The original file can be found here:
http://www.youtube.com/watch?v=jy7urlWLP84...feature=related


Kenapa Amerika menghadapi masalah yang berbelit ini ???

Seperti yang kita ketahui 90 % dari pentadbiran Amerika di kuasai oleh Illuminati, sama ada dari sagment Freemasonry , Skull & Bones atau CFR. Dari NWO oleh Illuminati mereka merancangkan kejatuhan dollar dan kekurangan makanan untuk mengujudkan satu mata uang dunia, Amero. Dengan kejatuhan dollar ini seluruh dunia akan panic, dan merupakan kehilangan nilai asset bagi seluruh dunia.

Jadi apa yang harus dilakukan oleh Amerika menghadapai kenyataan ini ???

Pertama, dengan mengujudkan mata uang baru seperti di atas.

Kedua, Amerika harus perang, dan menang…
Lalu mengambil minyak mentah negara lain itu untuk mengembalikan perekonomiannya…
Dan sekiranya mereka memilih perang, mereka harus bergerak cepat karena perbelanjaan perang akan semakin besar dengan kenaikan harga minyak.

Mereka juga harus cepat karena musuhnya seperti CINA DAN RUSIA sedang menyusul menyaingi kekuatan ekonominya, mereka harus bergerak sebelum semua kesempatan yang ada pudar, dan musnah.....

Pada tahun 1930 terjadi masalah ekonomi dunia, hal ini menyebabkan Perang dunia 2 yang terjadi pada tahun 1942.

Kenyataan ini bertambah nyata dengan krisis yang sedang Amerika hadapi, Perang Dunia 3.


Siapakah sasaran mereka ?

Sudah pasti yang bersangkutan dengan minyak dan perluasan pengaruh pembentukan wilayah Israel Raya.

Dua negara yang berkemungkinan dalam senarai mereka adalah Syria dan Iran.

Dalam penghayatan kita dari bentuk propaganda yang tersebar luas, sasaran mereka adalah Iran: minyak, perluasan pengaruh Israel Raya, tidak ada pengaruh ekonomi zionist, negara Islam yang amat berpengaruh dalam menentang Israel zionist.

Alasan serangan mereka adalah, pembuatan senjata nuklear oleh Iran.

Apakah kita bersedia dengan kemungkinan ini, Perang Dunia 3 (Perang Nuklear) ?.

Sesungguhnya cadangan untuk kembali kepada mata uang emas dan perak yang mempunyai nilai yang benar seperti yang dicanangkan Tun Dr. Mahathir Muhammad, meskipun terdengar kuno, sesungguhnya merupakan obat penawar bagi ekonomi dunia yang sakit parah secara epidemis ini. Tidak hairanlah kenapa pihak zionist telah sedaya upaya mengagalkan cadangan Tun itu.

Dan ini harus dilakukan kembali oleh negara-negara di dunia secara bersama-sama. Semakin luas mata uang emas ini digunakan, semakin mempercepat jatuhnya sistem bunga(intrest rate) yang memakan banyak korban. Mata uang emas (dinar) dan perak (dirham) ini telah terbuktikan penggunaannya dalam perekonomian pada masa Nabi Muhammad yang bebas bunga, dan benar-benar memiliki nilai benar yang disukai kedua belah pihak yang bertransaksi.

Uang kertas tidak memiliki nilai intrinsik (sangat kecil) dan tidak berharga. Kenyataannya Federal Reserve Bank memerlukan hanya satu ons emas ($300) untuk mencetak satu juta dollar kertas.



PEDULIKAN ANDA..!!!


Semua informasi akan di updatedkan dengan maklumat terkini.



Tiada ulasan: