I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 17 Julai 2008

ILLUMINATI - pengenalan (part 2)

Illuminati dan “Pembuat keputusan”

Perkataan Illuminati bermaksud 1.Sinaran cahaya luarbiasa berkaitan dengan subjek. 2. Illuminati Beberapa kumpulan yang mengelarkan agama special yang menyinarkan. Perkataan latin ill mim tus bermaksud unutk menyinarkan. Pengertian dari wikipidia illuminati adalah nama yang di tujukan khas kepada beberapa kumpulan, secara benar dan fiction(buku comic bersiri). Mengikut sejarahnya, kumpulan ini merujukkan kepada (Bavarian) illuminati, secret society, yang di tubuhkan pada 1hb May 1776 diIngoltadt(Bavaria Utara) oleh Jesuit Adam Weisaupt.

Illuminati; secret society, masyarakat elite ini merupakan pengerak utama di dalam pentas dunia. Mereka juga dikenali sebagai Kerajaan Bayangan(Shadow Government). Secara khususnya masyarakat elite ini terdiri dari 13 keluarga(keturunan) ultra kaya di dalam dunia dan mereka semua lelaki yang memerintah kerajaan bayangan ini. Mereka ini juga di gelar “Black Nobility”, yang membuat keputusan, yang membuat undang-undang untuk president dan kerajaannya patuhi. Mereka ini berkaitan talian darah antara satu sama lain beribu tahun dahulu, dan di jaga keturunan ini generasi ke generasi. Ini di jaga dengan perkahwinan dalam keturunan, seperti kerabat dengan kerabat. Kebiasaannya keluarga yang menentukan jodoh pasangan anak mereka.

Kuasa mereka adalah pada magic(occult) dan pada ekonomi – uang mengujudkan kuasa. Illuminati memiliki semua rangkaian bank international, perniagaan minyak, perniagaan industi dan trading besar dunia, mereka menyelusuri politik dan memiliki kerajaan pemerintah- setidaknya mengontrol mereka.

Sebagai contoh, pemilihan president Amerika. Sudah menjadi pengetahuan umum calon yang memperolehi sponsor terbanyak dalam bentuk uang menang pilihanraya, sebagai calon yang lebih efektif, mereka akan mensponsor calon yang dapat mengikut perencanaan atau plan illuminati. Sebolehnya calon dipilih dari keturunan mereka atau dari calon yang paling korupsi akan di pilih. Mereka akan memilih calon yang bermasalah mentadbir supaya senang menyucuk hidung mereka. Sekiranya calon tidak menjalankan tugas seperti ‘perjanjian’ mereka akan disingkirkan dengan bermacam cara. Kemungkinan dibunuh seperti salah satu president, John F. Kennedy.

Pernah juga berlaku dimana kedua calon president Amerika, parti democrat dan republican di sponsor dan mereka melihat siapa yang lebih popular. Wang sponsor ini majoritinya datang dari sumber “under world”, uang dadah dari mafia(di kontrol illuminati). Jadi pilihan raya sebenarnya satu permainan satu illusi untuk membuat pilihan.

Oleh itu, President merupakan puppet mereka, proksi mereka. Kuasa bukan pada ahli politik tetapi illuminati, yang berkuasa dari elite Yahudi yang menggunakan Zionism sebagai “alat” dalam pembentukan Negara Yahudi, Israel, dan Jurusalem sebagai ibu Negara. Zionist tidak boleh di salah ertikan dengan masyarakat biasa yahudi.

Adalah amat penting, bakal calon President dipilih dari keturunan atau pertalian darah dari 13 keluarga illuminati. Jika di kaji hamper semua President Amerika Syarikar dari yang mula hinggalah sekarang, adalah dari illuminati, keturunan darah yang sama. Keturunan atau kerabat amatlah diutamakan dalam Illuminati.

Apakan tujuan utama Illuminati? Matlamat dan tujuan utama mereka adalah mengujudkan One World Government dan New World Oder(NOW), dengan mereka sebagai kuasa paling atas untuk menguasai dunia dengan pemerintahan dictator. Tujuan mereka ini sudah begitu lama di ujudkan, dan merupakan satu perancangan yang sungguh lama waktunya, generasi ke generasi. Perkembangan mereka dalam beberapa dekad ini nampaknya lebih berhasil daripada apa yang telah mereka lakukan ratusan tahun kelmarin. Untuk mencapai matlamat mereka ini, apa yang mereka lakukan adalah menurunkan taraf kehidupan Negara maju dan menaikkan taraf kehidupan Negara membangun dan dunia ketiga untuk mencapai kesamarataan. Apabila ini tercapai mudahlah mereka melaksanakan NOW. Perkara ini secara perlahan sudah pun berlaku didepan mata kita sekarang. Ini dapat kita baca dalam perencanaan : Africa and Asia Push for “New World Oder”.

Matlamat mereka ini susah di kesan oleh kita, semuanya rahsia di sebalik masyarakat rahsia( secret society). Semua nya di control oleh Illuminati, dan Freemason adalah antara yang terkenal. Kekuatan yang menguasai mereka ini adalah magik dan black magik(sihir). Tuhan meraka adalah Lucifer, "The Light Bearer", dengan mangamalkan sihir mereka mempengaruhi dan menggunakan masyarakat. Untuk kita mempercayai atau tidak tidak penting tetapi meraka mempercayainya dan serius terhadapnya.

Dari kuasa sihir ini, mereka membentuk kuasa minda dan perkembangan IQ. Mereka menguasai Industi Filem dan Musik, dan menggunakannya untuk mempengaruhi apa yang di lihat di dalam filem dan musik yang yang di dengar oleh remaja kini. Lihat saja apa kah bentuk hiburan yang ada sekarang. Seperti Black Sabbath dan The Rolling Stone mereka menggunakan mempromosikan sihir dalam musik. Begitu juga dalam filem yang kita tontoni sekarang, semuanya mempunyai kesan “menguasai minda”, seperti filem “lord of the ring”, “E-T”, Dooms Day film dan catastrophe-movies dan banyak lagi bertujuan mempengaruhi minda.

Seperti yang telah dijelaskan, 13 keluarga ultra kaya yang menguasai Illuminati ini di ketuai oleh seorang ke seorang melalui genarasi ke genarasi secara rahsia. Walaubagaimana, rahsia tetap akan bocor sebaik mana ianya di jaga. Rahsia ini terbocor oleh mereka yang terlibat secara langsung dengan Illuminati meninggalkan Oder ini dan menbongkarkan data-data penting, maka terkeluarlah 13 keluarga – kerajaan rahsia( Shadow Government).
1. Astor
2. Bundy
3. Collins
4. DuPont
5. Freeman
6. Kennedy
7. Li (Chinese)
8. Onassis
9. Rockefeller
10. Rothschild
11. Russell
12. van Duyn
13. Merovingian (European Royal Families)

Keluarga di bawah juga ada kaitan dengan di atas:

1. Reynolds
2. Disney
3. Krupp
4. McDonald

Tambahan kepada 4 keluarga di atas, terdapat ratusan keluarga yang terkait dengan 13 keluarga di atas. Namun pertalian darah sudah agak jauh dan kepentingan dalam kuasa Illuminati agak kurang.

Kesemua 13 keluarga dalam Illuminati ini dapat di kaji dengan lebih detail dalam buku “Bloodlines of the Illuminati” oleh Fritz Springmeier.

Tiada ulasan: