I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 26 Januari 2011

MENTERI AGAMA DAN ULAMAK HARUS BERTINDAK.


Gambar dari rakan bloger; APA YANG ANDA LIHAT DISINI???



Sedih melihat orang Melayu(Islam) sekarang, Terutama puak PAS ini.

Ugama Islam seolah dimain-mainkan. Apa peranan Ulama dalam isu sumpah marhabalah, isu pegang Al Quran semasa sumpah adalah ikut Kristien, Imam mendoakan kemusnahan sesama Umat Islam di Mesjid Bandar Perda dan terbaru DOA KEHANCURAN PAS TERHADAP SESAMA ISLAM..di TENANG..!!!!

Sebenarnya percangahan pendapat dan kekeliruan yang berlaku harus diambil berat oleh para Ulama, pemimpin agama, dan kanyataan segera harus di keluarkan segera agar masyarakat Islam tidak tersalah tafsir.

Disebabkan para Ulama tidak bersuara dan mengeluarkan kenyataan, semua perbuatan dan kenyataan mereka itu di anggap benar. Apa lagi mereka yang berkenyataan adalah di golongan pemimpin politik. Ini akan merosakkan perpaduan umat Islam (Melayu) itu sendiri.


Apakah peranan yang telah di ambil oleh Menteri Agama Malaysia.???

Apakah para Ulama menjalankan amanah dan tanggung jawab mereka…???


ATAU

PEMIMPIN DAN ULAMA AGAMA JUGA TAK BOLEH DIHARAP: BODOH MACAM KAMI...!!!!!


Yang menakutkan kami, seandainya ulama dan pemimpin agama kita diMalaysia juga sudah di beli atau diracuni, seperti yang berlaku di negara jiran kita.

Seperti dalam artikel pepecahan umat Islam part 1 yang lalu, timbulnya konsep baru dalam kefahaman Islam seperti Islam Liberal (JIL) merupakan satu tipu helah dalam memesongkan aqidah umat Islam sejagat sejajar dengan perkembangan dunia morden. Ianya dicetuskan oleh Leornard Binder, diantara sarjana Barat keturunan Yahudi

Munculnya ulama dan pemimpin Islam yang memesongkan pemikiran dan aqidah umat Islam dari kalangan agen Amerika @ Yahudi-zionist. Dari buku The CIA at War, yang menceritakan program membeli ulama dan pemimpin Islam dalam menghadapi sentimen-sentimen anti Amerika di dunia Islam dan Arab. Dalam wawancara pengarang buku tersebut dengan George Tenet (Direktor CIA), ditegaskan bahwa Amerika menemukan ruang untuk melawan gelombang anti Amerika dengan cara menyuap para ulama atau menciptakan ulama palsu dan merekrut tokoh-tokoh agama dan politik Islam sebagai agen.

Kini juga timbul dengan konsep ISLAM PLURALISME..!! Apakah Agama Islam setaraf dengan agama lainnya...??? Fikir fikirkan lah....


PEDULIKAH ANDA...!!!!!!

Tiada ulasan: