I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 13 April 2013

PRU -13 DUNIA UDAH HAMPIR AKHIR ZAMAN

Asalamualaikum semua teman teman ..

Sekali lagi kita diuji dalam membuat keputusan dunia yang akan mempengaruhi dunia Islam di Malaysia...PRU-13.

Sekali ini kita tidak boleh pandang ringan akan perkembangan semasa dunia politik di tanah air. Banyak bukti yang sudah jelas bahawasanya terdapat PENGARUH LUAR yang inginkan perubahan senario masyarakat kita di Malaysia. Ini adalah kerana negara kita masih lagi kuat dengan pengangan Islam Ahli Sunahnya. Negara Luar sana mahukan kehancuran Agama Islam di Malaysia sebenarnya. Di kernakan Itu bermacam macam NGO dan Parti Pembangkang Khasnya membawa agenda-agenda pengaruh luar ini secara sedar atau tidak. Lihat saja apa yang sudah terjadi pada negara rakan kita Indonesia, Fahaman Islam Liberal menular hampir keseluruh pelusuk negara mereka. Kalimah ALLAH di gunakan semua agama baik Islam , Kristen atau Lainnya. Bayangkan lama kelamaan kawin antara agama itu seperti biasa aja disana. Belum lagi kita melihat pengaruh syiah yang udah juga menular di Malaysia dan anutan sesat yang lain. Dengar kabar di Indonesia Hari Raya Puasa kelmarin saja di sambut 5-6 hari berbeda. Mesjid saja bermacam macam pengikut...ada Ahmadiah ... ada Muhammadiayah....macam macam. Menteri agama melibatkan agama bermacam macam gara gara keadilan beragama. Martabat Agama Islam hari demi hari dikikis secara tidak sedar. Di kaca TV terlalu banyak acara tahyul dan Syirik yang bisa mempengaruhi minda anak-anak Islam.

 Negara kita Malaysia kini dibawah pemerintahan BN, ternyata menjalankan tugas dan tanggungjawab mereka dengan benar.

Pengaruh LGBT di tentang kerana bertentang dengan Agama Islam.

Acara Murtad ( tukar agama Islam ke lain agama ) di tentang. Acara Kafir mengkafirkan sesama umat.

Menghalalkan yang Haram dan Mengharamkan yang Halal sudah banyak berlaku di Malaysia. DUNIA UDAH HAMPIR AKHIR ZAMAN.

Jadi tanggungjawab kita sebagai seorang rakyat Malaysia yang mempunyai akal fikiran yang waras dan rasional tidak kira agama apa pun yang dianuti umumnya, khasnya  yang beragama Islam siapa yang harus kita pilih.???

Bagi saya, saya amat berpuas hati dangan apa yang di laksanakan oleh pimpinan DS Najib kerna apa yang pernah saya tulis sebelum Najib menjadi PM sudah jelas dilaksanakan..."Kesejahteraan Rakyat Harus Di Utamakan "..BACA PADA "SALAM NASIHAT BUAT NAJIB ". Saya dan keluarga yang berpendapatan kecil merasa amat terbantu.

Tahniah buat DS Najib. Semuga ALLAH yang membalas jasa beliau dan jasa pemimpin-pemimpin sebelumnya,

BN tidak "Perfect" dalam semua hal, tapi sentiasa perbaiki diri dan keadaan... itu yang sebaiknya.

Dalam sesuatu Pemerintahan, parti pembangkang itu perlu supaya ada check dan crosscheck. Dalam ertikata lain pemerintah itu tidak boleh tidur dan lupa tanggungjawab. Tapi kita jangan tersalah pilih pula dalam keadaan kini. Bencana besar bakal melanda Negara, yang impaknya adalah pada agama Islam di Malaysia. Nanti gara gara salah pilih 5 tahum mendataang menangung bebannya , 20 tahun merana akibatnya. Menyesal dulu pendapatan Menyesal kemudia tak berguna lagi.

Akhirkata FIKIR FIKIR SEBELUM BUAT KEPUTUSAN, salah buat keputusan MARTABAT AGAMA ISLAM AKAN DINODAI DI BUMI MALAYSIA tercinta.


Selamat mengundi.

Tiada ulasan: