I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 4 Ogos 2008

ANWAR'S SHADOW GOVERMENT: MUNGKINKAH

KERAJAAN BAYANGAN ANWAR ...?


Illuminati(Yahudi-zionist) atau juga dikenali oleh Secret Society memerintah dengan Shadow Government untuk mencapai hasrat mereka dalam New World Oder iaitu Kerajaan Satu Dunia.

Anwar Ibrahim juga TELAH MENAMPAKKAN hasrat rakusnya untuk cepat menjadi PM dengan " Shadow Government " buatannya.

Apakah ini mungkin berlaku dalam masa terdekat ini. Ramai yang menidakkannya dengan alasan majority rakyat Malaysia adalah orang Melayu dan tak mungkin kaum India cuma 6-7% dari masyarakat Malaysia mempunyai 7 menteri kabinet.


Tapi Melayu memang cepat lupa. Belum setahun lagi DAP dibawah Pakatan Rakyat memerintah Pulau Pinang Hak Keistimewaan Orang Melayu telah dirobek-robek mereka. DEB dimansuhkan di Pulau Pinang. Siapa boleh membantah? Ini sudah pasti ada persetujuan dari komponen PR sendiri iaitu PAS dan PKR.


Mereka inilah sebenarnya yang patut di panggil "MELAYU YANG MEMBUNUH MELAYU ". Lihat sahaja Shadow Government yang di buat oleh komponen mereka. Walau pun ini tidak benar tapi itulah cita cita yang tersirat dalam hati mereka.



klic gambar untuk membesarkannya


Kalau dilihat pada senarai menteri kabinet di atas alangkah malangnya nasib orang Malayu, angkara pemimpin yang dipengaruhi Yahudi-laknatullah.


Seperti yang telah kita maklum dari informasi yang boleh dipercayai lihat Gambar: Anwar bertemu Wolfowitz dalam Pentagon. Berulang kali jumpa Wolfowitz. Apakah tujuan sebenar pertemuan berkali-kali dengan Poul Wolfowitz ini ?



Elienne Davignon, ketua dari Bilderberg satu sagment Illuminati, sedang menerangkan sesuatu pada anak buahnya yang baru dilantik sebagai president bank dunia Poul Wolfowitz di bandar Solomon semasa perjumpaan tahunan Secret Society iaitu Illuminati.

Gorge Soros yang terkenal dengan panggilan penyanggak mata wang juga adalah dari sagment Illuminati ini.


Bayangkan sahaja, Pakatan Rakyat yang berkali kali bertemu dengan Soros untuk apa?


Yang jelas adalah, bantuan kewangan kepada Parti Keadilan Rakyat. Dari mana meraka akan mendapat dana untuk PRU12 kelmarin ? Fikirkanlah pula apa kah yang menjadi habuan sebagai timbal baliknya ? Pasti ada.


Jadi sekiranya Anwar bertanding di Permatang Pauh, tidak hairan sponsornya( Yahudi Laknatullah) mahu melihat kemenangan pada Anwar. Apa sahaja akan di laburkan untuk kemenagan Anwar. Tidak menghairankan juga, jika mereka menggunakan tekanan kepada kerajaan Malaysia, Pak Lah.

Parti Gerakan yang sebelum ini begitu kuat mendapat sokongan dari kalangan orang Melayu dan China kecundang dengan peralihan angin oleh kaum China ke DAP. Apa yang sebenarnya berlaku di Pulau Pinang ?. Adalah satu yang amat di kesalkan seandainya kekalahan hak Pulau Batu Putih kepada Singapura disusuli bayangan kehilangan Pulau Pinang pula. Mereka akan sponsor apa saja untuk perolehi kepentingan mereka.


Inilah kemuncak yang mereka tunggu sebagai jalan untuk menakluki ekonomi dan merubah demokerasi Malaysia yang sedia ada. Meraka akan membawa masuk "demokerasi Islam" mengikut kefahaman mereka sebagaimana yang telah mereka bawakan ke negara negara Arab.

Tiada lagi hak orang Melayu nanti, Malaysian Malaysia akan terujud sebagaimana yang diperjuangkan oleh Singapura semasa Lee Kuan Yew dengan PAP dan kini DAP. Matlamat utama menakluki Malaysia oleh pengaruh Yahudi adalah kerana Malaysia merupakan satu negara Islam yang bersinar di sebelah Timur setelah Indonesia berjaya mereka kuasai ekonominya.

(Gambar: Tian Chua, Ketua Penerangan PKR dalam satu program bersama dengan George Soros, spekulator mata wang).

Semua ini mungkin saja hanya tinggal angan-angan belaka sekiranya Anwar Ibrahim terbabit dengan kes liwatnya yang terbaru. Jelasnya, PAS juga akan mendapat malu kerana bersekongkol dengan beliau, tersalah kawin. Seperti kenyataan Ustaz Hadi terhadap UMNO yang berbau dendam dari kegagalan penyatuan UMNO dan PAS satu ketika dahulu semasa zaman Dato Asri. Kata beliau, PAS lebih rela "berkahwin" dengan PKR dan DAP dari UMNO.........MASYAALLAH USTAZ....!!!!


bersambung.......isu panas......





PEDULIKAN ANDA..!!!!!!







Semua informasi terbaru akan di muatkan segara..




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sememangnya. anwar tidak boleh dipercayai!

http://writtenbyhim.wordpress.com/

Gabanyayaya berkata...

Tetapi bagaimana pula pencapaian Melayu semasa pemerintahan UMNO bila majoritinya Melayu...???

Adakah pencapaiannya berjaya secara menyeluruh...dalam bidang ekonomi, pendidikan dll....??? Adakah nasib bumiputera benar-benar terbela 100%????

Kalau yang sudah berjaya menjadi businessman atau berjaya perolehi segulung ijazah luar negara atas tiket bantuan penuh kerajaan/biasiswa bawah pentadbiran UMNO mungkin akan berkata ini adalah jasa UMNO terhadap orang Melayu....tapi berapa sangat yang berjaya ke tahap ini???? Bagaiman pula mereka yang berada di hujung kampung-kampung yang mengharapkan bantuan kerajaan untuk menyekolahkan anak-anak mereka namun gagal dibela.....???

Fikirkan nasib bumiputera lain ynag kurang bernasib baik?????

NEP....???


Melayu sekarang pun bukan bodoh lagi.....takkan ada yang berdiam kalau ditindas oleh bangsa lain...