I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 17 September 2008

POLITIK BELUT ANWAR.: Anwar kena tindakan ? - Part 6

Anwar wajar dikenakan tindakan undang-undang...!!!!


Pertama: DS Anwar telah mengeksploitasikan kepercayaan rakyat yang sudah taksub dengan beliau dengan Teori -teori beliau, yang menyebabkan ketegangan dan kerisauan pada rakyat amnya.

Kedua: Teori-teori beliau hanyalah untuk mengujudkan kerisauan dan ketegangan pada kerajaan dan juga bertujuan menjatuhkan pemimpin tertentu dengan tiada sebarang bukti yang sahih. Kenyataan beliau juga ada yang berunsur pembohongan. Ini juga mengekploitasikan kepercayaan penyokongnya yang sudah taksub dan memberikan kebimbangan kepada rakyat.


Ketiga: Ketegangan yang DS Anwar ujudkan itu, memberi gambaran seolah keadaan politik negara yang tidak stabil, dan telah menganggu gugat kestabilan ekonomi dan tidak secara langsung keselamatan negara. Kesan dari ini juga menjurus kepada kelemahan ekonomi.


Kempat: Pada 6hb Sept di jakarta di bank pusat Maga Bank,

Anwar telah membuat sidang akhbar, mengatakan Undang Malaysia Tidak Berperikemanusiaan...terhadap TKI Indonesia. Beliau telah memperlecehkan undang-undang Malaysia di luarnegara. Tujuan beliau hanya satu, untuk di anggap penyelamat keadaan dan tidak secara langsung menangkis semua isu-isu peribadi beliau tentang liwat dan lain lagi.



Malu rasanya kami rakyat malaysia di situ dengan kenyataan DS Anwar. Kenyataan DS Anwar di keluarkan hampir ke seluruh akhbar Indonesia.



Kerajaan harus tegas mengambil tindakan terhadap kenyataan DS Anwar itu kerana menambahkan kemarahan rakyat Indonesia yang sedia ada terhadap Malaysia apa lagi beliau sudah berada dalam parlimen Malaysia.



Tindakan yang sewajarnya perlu agar perkara yang sama tidak lagi berlaku pada masa akan datang.


PEDULIKAH ANDA...!!!!




.

1 ulasan:

ReMyZiEy berkata...

saya juga tak merasakan umno dan BN bleh selamatkan negara.. untuk memulakan perubahan memerlukan kepada kuasa.. when the power denies you from freedom then the only way to freedom is through power.